loading...
صدف بیوتی
علی بازدید : 60 سه شنبه 24 اسفند 1400 نظرات (0)

خرید رپورتاژ آگهی در سایت های سلامتی و پزشکی می تواند کسب و کار شما را در حوزه سلامت دگرگون کند. بنابراین اگر شما صاحب کسب و کاری در حوزه سلامتی، آرایشی و زیبایی، رژیم و تغذیه و … هستید به خوبی می توانید رپورتاژ آگهی خبری خود را در سایت سلامت پایدار منتشر نمایید و رتبه سئو وب سایت خود را ارتقا دهید.

تاثیر رپورتاژ بر روی سئو آنقدر زیاد است که بنیانگذار گوگل ایده گوگل را با بک لینک شروع کرد. لری پیج در خواب دید که محتوای سایت ها را می توان با بک لینک ها اندازه گیری کرد و این آغاز ایده موتور جستجوی گوگل بود. اگرچه امروزه گوگل در بررسی بک لینک ها بسیار باهوش است، اما همچنان بهترین راه برای دریافت بک لینک دائمی طبیعی، قرار دادن یک گزارش تبلیغاتی است.

تبلیغات یک فعالیت هدفمند است که هدف آن فروش محصول یا خدمات به مخاطبان هدف است. این یکی از قدیمی ترین اشکال بازاریابی است که سعی می کند بر عملکرد مخاطبان هدف شما برای خرید، فروش یا انجام یک کار خاص تأثیر بگذارد.

علی بازدید : 52 دوشنبه 23 اسفند 1400 نظرات (0)

آتریوم، در معماری به محیطی بزرگ و باز میان سازه یا ساختمان گفته می‌شود که درحقیقت، ریشه لاتین دارد. در رم باستان معمولا از آتریوم به‌منظور تهویه هوای داخلی ساختمان و فراهم کردن نور لازم محیط استفاده می‌کردند.

 یکی از مهمترین سوالات ما در زمینه آتریوم این است که به راستی آتریوم چیست؟ ما در این مطلب قصد داریم به این سوال شما پاسخ دهیم.

آتریوم می‌تواند به‌عنوان ابزاری برای بازتاب نور یا سایبان به کار رود. استفاده از سایبان در زمستان مانع از نورگیری کامل می‌شود و نیاز به استفاده از نورهای مصنوعی را در داخل فضای ساختمان و حتی خود آتریوم افزایش می‌دهد. به همین علت اغلب از سایبان‌های متحرک که امکان جابجایی و انتقال دارند، استفاده می‌شود. همچنین در فصول تابستان و زمستان از امکانات تهویه مختلف استفاده می‌کنند. البته در بیشتر مواقع، معماران و طراحان درباره نورگیری اتاق‌های اطراف آتریوم، بسیار خوشبینانه فکر می‌کنند. اما غیرقابل پیش‌بینی بودن حرکت ابرها، باعث بوجود آمدن اختلاف نورگیری در طبقات مختلف اتاق‌های اطراف آتریوم می‌شود. به این صورت که در ارتفاعات بالاتر، نور کمتری وجود دارد که این مشکل را می‌توان به‌وسیله نورگیری سقفی برطرف کرد.

علی بازدید : 54 یکشنبه 22 اسفند 1400 نظرات (0)

راهنمای گام به گام ثبت سایت در گوگل

در‌حالتی که جدیدا اینترنت سایتی را در دامنه جدیدی فعال سازی نموده اید، احتمالاً آن را در حاصل کاوش پیدا نخواهید کرد. تارنما شما حتی ایندکس نمی‌شود مگر اینکه گوگل و بقیه موتورهای کاوش از وجود وبسایت شما استحضار داشته باشند. اولیه از تمامی، برای افرادی از شما که پیرو پاسخی برای این پرسش میباشید که چرا موتورهای کاوش وبسایت خویش را پیدا نمی‌کنند، اذن دهید توضیح دهیم که حقیقتاً چه خبر میباشد. راهنمای Google روش کوشش Google را توضیح میدهد:

حتی پیش از آغاز کاوش، گوگل داده ها کاغذ اینترنت را در فهرست کاوش سازماندهی می نماید. این فهرست مانند یک کتابخانه میباشد، با این تفاوت که بیش تر از هر کتابخانه دیگری در دنیا داده ها را در خویش مکان داده میباشد!

در شرایطی که تارنما شما به وسیله گوگل ایندکس نشده باشد، هیچ کاربری آن را در طی کاوش پیدا نمی نماید. گوگل بایستی بداند که سایت شما وجود دارااست تا بتواند آن را بخزد و فهرست نمایددر‌این راهنمای قدم به قدم با طرز ارسال وبسایت خویش به گوگل آشنا خواهید شد.

آیا مایحتاج میباشد که به طور دستی، URL تازه یا این که نشانی سایت را در گوگل تصویب کنیم؟

نه، برای ایندکس شدن نیازی به ارسال سایت خویش به گوگل ندارید. ولی برای یک تارنما نو، این معمولا سریع ترین روش میباشد. گوگل می بایست بداند که تارنما شما وجود دارااستآنگاه میتواند وبسایت شمارا بخزد و صفحه ها آن را فهرست نماید.

خزنده های گوگل با یافتن URL های نو و تعقیب کردن لینک و پیوند های مو جود در آن‌ها استارت به شناسایی صفحه ها تازه می نمایند.

تا‌زمانیکه تارنما شما به جایی از اینترنت متصل میباشد، نیازی به ارسال دستی آن به Google ندارید. چون گوگل بالاخره شمارا پیدا خواهد کرد. البته با این عمل می‌توانید فرایند را تسریع فرمائید.

علی بازدید : 58 یکشنبه 15 اسفند 1400 نظرات (0)

برس مو از آن دسته لوازمی است که معمولا بدون در نظر گرفتن نکات خاصی می خریم، اما برای خرید برس مو باید نکاتی را بدانید!

1. چه مدلی بخریم؟ هر مدل چه کاری انجام می دهد؟
برس های مو در مدل ها و اشکال مختلفی تولید می شوند. هر شکل و مدلی کارکرد خاصی دارد. کاربردی ترین مدل هایی که برای استفاده رایج نیاز داریم عبارتند از:

موهای این مدل طوری طراحی شده است که با سشوار موها را سریعتر خشک می کند. از آنجایی که سوراخ هستند، هنگام استفاده با سشوار، گردش هوای بهتری در مو ایجاد می کنند. در نتیجه موها سریعتر خشک می شوند.


برس های پیچ حجم بیشتری می دهند و برای حالت دادن و فر کردن موها با سشوار استفاده می شوند. هر چه تعداد برس ها کمتر باشد، پیچش مو بیشتر به چشم می آید. ضخیم تر معمولا برای صاف کردن و ایجاد امواج ضخیم استفاده می شود. برس های پیچ سرامیکی چون با حرارت خشک کن کمی گرم می شوند وضعیت بهتری دارند و نسبت به برس های چوبی پرزهای بیشتری ایجاد می کنند. البته مهارت های کاربر نیز لازم است. اما کسانی که موهای ضعیفی دارند باید در استفاده از برس های فر کننده فلزی دقت بیشتری داشته باشند زیرا اگر فلزات داغ شوند در صورت استفاده نادرست به موهای شما آسیب می رسانند. در عوض، از پیچ های چوبی برای صاف کردن موهای خود استفاده کنید.

علی بازدید : 56 پنجشنبه 21 اسفند 1399 نظرات (0)

برق لب یکی از محصولات آرایشی زیبایی لب است که ترفندهایی برای استفاده دارد. نگرانی های براق کننده برق لب برای آرایش کامل را در زیر مشاهده کنید.

هر کسی می تواند لب های زیبایی داشته باشد به شرطی که بداند چگونه از لوازم آرایشی به درستی استفاده می کند. برق لب یکی از محصولات آرایشی زیبایی لب است که استفاده از ترفندهای ساده ای را دارد. برق لب کاملاً با رژ لب متفاوت است و روش استفاده از آن نیز متفاوت است

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 629
  • بازدید کلی : 1,827